Jump to content
Stake Forum
Sign in to follow this  
Brunkey

Wat is jullie beste strategie op Stake?

Featured Comment

Hallo,
Ik ben erg benieuwd wat jullie strategie is op stake.com
Wat spelen jullie het liefst? Wat vinden jullie het leukste om te doen? Misschien leuk dat jullie wat succes laten zien in dit forum bericht.
Natuurlijk speel ik super veel Mines omdat ik het een super leuk spelletje vind, Elke dag probeer ik nieuwe tactieken uit om te kijken of ik het systeem kan verslaan.
Nu ben ik benieuwd hoe jullie spelen. Wat is je favoriet spel! Heb je er geluk mee of valt het wel mee?
Laat ook even weten als je blackjack speelt en je speelt op autobet wat je gebruikt als minimale inzet ik wil alles weten. Misschien dat ik het kan nadoen!
Laten we gewoon elkaars succes delen dat is heel belangrijk.

Speel voornamelijk hilo of dice hier.

Hilo gewoon buikgevoel volgen en vingers kruisen, meestal loopt dat wel goed, of als je al een hele tijd geen aas of koning hebt gezien, hoger lager kiezen naargelang welke kaart er ligt... drie -- aas dus lager en dus een mooie payout verzilveren

Dice speel ik vooral 2.36x of 29x of 6.66x heb met alle payouts al enkele bitcoins gewonnen dit jaar (en ook te r g verloren door men eigen hebberigheid)