Jump to content
Stake Community
Tonidouglas8

Pas op voor binaire optie scam

Featured Comment

Als je problemen hebt met het opnemen van het bedrag dat met de winst is geïnvesteerd via een van deze binaire opties Bedrijven, spijt het me je te moeten vertellen dat je bent opgelicht. Ik heb hetzelfde gedaan met Cubits na het storten van $ 3300. Veel van deze binaire makelaars zouden u zeggen een bepaald bedrag te betalen om zich terug te trekken en u vervolgens te blijven vertellen dat u nooit geld zult opnemen; Ik had Birman Law 10% van mijn principeverliezen betaald zonder iets om aan te tonen, ik denk dat het algoritme van deze programma's is ontworpen om op de een of andere manier geld te verliezen. Als je je geld met een binaire makelaar door het toilet hebt gespoeld, leer je dan gewoon je les, het kostte me 9 maanden om te bedenken hoe ik mijn geld kon terugkrijgen na mislukte pogingen; Ik nam contact op met verschillende advocaten, maar het was allemaal verspilling van tijd en geld, ze konden geen cent helpen. God zo goed voor mijn oude zelf en familie, ik kwam later een bericht tegen Quora tegen met een herstelexpert die me hielp bijna al mijn stortingen te herstellen binnen 15 dagen van Cubits, het was het waard, hij was in staat om mijn geld op te halen. Als u zich in dezelfde situatie bevindt als ik, kunt u contact opnemen met de expert. U kunt contact opnemen met '' wealthrecovery (AT) cyberservices (dtcom) '. Hij kan u helpen uw geld terug te krijgen. Zorg ervoor dat u iedereen investeert